International Job

Vind hier vele tips over ondernemen

Het belang van kwalitatief hoogstaand klantcontact

Een belangrijk onderdeel van het ondernemerschap is het contact met de klant. Enerzijds omdat u nieuwe klanten wilt aantrekken, anderzijds omdat u bestaande klanten wilt behouden en een vinger aan de pols wilt houden of ze al dan niet tevreden zijn. Veel ondernemers vinden het echter lastig om de juiste mensen hiervoor aan te trekken. Telefonisten moeten kennis van uw onderneming hebben, representatief zijn en de klant op een professionele manier te woord staan. Men zou wel kunnen zeggen dat de telefoniste het gezicht van uw onderneming is. Gelukkig kunt u telefonisch klantcontact ook uitbesteden aan de professionals van Bizziphone. Zo weet u zeker dat het telefonisch contact met de klant snor zit. In deze blog leg ik uit welke diensten Bizziphone aanbiedt.

Een telefoonaanname service van Bizziphone

Bizziphone heeft een telefoonaanname service die de telefoonbeantwoording van uw onderneming verzorgt. Dit werkt als volgt. Bizziphone stelt een telefoniste voor u beschikbaar die allereerst alle benodigde kennis over uw onderneming zal opdoen. Daarna beantwoordt ze alle telefoontjes vakkundig en snel. U kunt zelf kiezen wanneer u wil dat uw onderneming bereikbaar is. Avond- of weekenduren zijn hierbij ook een optie. Daarnaast zijn er verschillende pakketten beschikbaar voor de telefoonaanname service. Het Starter pakket is ideaal voor een onderneming dat tot honderd telefoontjes per maand verwacht. Voor dit pakket betaalt u 9,95 per maand, plus 1,95 per afgerond telefoongesprek. In het Professional pakket bestaan de maandelijkse kosten uit 29,95 per maand plus 1,75 per afgerond gesprek. Hierdoor is dit pakket van de telefoonaanname service voordeliger voor ondernemingen die meer dan honderd telefoontjes per maand verwachten.

Het outbound call center

Een andere dienst die Bizziphone aanbiedt, is het outbound call center. Dit bestaat uit telefonistes die voor u klaarstaan op verschillende gebieden. Denk hierbij aan sales, debiteuren of relatiebeheer. Ook zij doen uiteraard kennis op van uw bedrijf. Bovendien kunt u bij verschillende campagnes de beschikking krijgen over dezelfde telefonistes, zodat u niet steeds met nieuwe mensen te maken hebt. Onder het outbound call center vallen bovendien een heleboel services. U krijgt verslagen van elk klantcontact, u krijgt de resultaten van bel acties en nog veel meer! Het populairste concept voor het outbound call center is het Professional pakket. Dit kost 49,95 per maand en 2,25 per klantcontact. Daarnaast zijn er eenmalige set up kosten van 275 euro. Wacht niet langer en besteed uw klantcontact uit aan de telefoonaanname service of het outbound call center van Bizziphone!